Sidor

16 juni 2008

Utfyllnad:

I brist på inspiration har jag lånat en "gammal" lista:

5 saker på min “att-göra-lista” i morgon:
1. Cykla till jobbet.
2. Skicka vykort till elever.
3. Städa min arbetsplats och börja planera hösten.
4. Steka pannkakor. :)
5. Läsa. :)

5 dåliga egenskaper:
1. Handlar för mycket och för ofta på nätet.
2. Kvällstrött.
3. Konfliktbenägen.
4. Ofta för bekväm.
5. För stort kontrollbehov.

5 platser där jag bott:
1. Hemma hos mamma och pappa (i omgångar)
2. I en lägenhet i stan.
3. I Jönköping.
4. I lägenhet nummer två, tre och fyra i stan.
5. Vår mysiga bostadsrätt vid sjön (där jag förhoppningsvis ska bo länge.)

5 jobb som jag haft:
1. Gurkplockare.
2. Sommarjobb som sångerska i kyrkan.
3. Mat-tant på ålderdomshem.
4. Livsmedelsarbetare på stort snabbmatsföretag.
5. Snabbköpskassörska på ICA. (Uppdaterat, lärarjobbet får vara självskrivet)


That's it! Kanske mindre intressant att läsa, men lite nyttigt för mig att försöka dra mig till minnes och tänka efter.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Visst intressant att läsa juhu. :)

Anonym sa...

Du glömde jobbet i mataffären

Anonym sa...

Hej hopp!

GURKPLOCKARE! :o) Det var kul att läsa din lista! jag surfar medan barna tittar på Bolibompa. Grannfrun fyller 85 så här i trappen har det varit spring och fest idag. Kul! Nåväl... Vi ses imorgon!

Kram Maja

PS: Konfliktbenägen??
PS 2: Utan kontrollbehov har man ingen koll och har man ingen koll ska man nog jobba någon annan stans än i skolan...:o)