Sidor

1 januari 2010

Läst 2010

januari
1. Om jag kunde drömma - Stephenie Meyer
2. När jag hör din röst - Stephenie Meyer
3. Ljudet av ditt hjärta - Stephenie Meyer
4. Så länge vi båda andas - Stephenie Meyer

5. En midsommarnattsdröm - Arne Dahl

februari


mars

april
6. Dödsmässa - Arne Dahl

maj
7. Den vidunderliga kärlekens historia - Carl-Johan Vallgren

juni-juli
Twilightserien (igen)
8. Bree Tanners andra liv - Stephenie Meyer
9. Skugga - Karin Alvtegen
10. Mörkertal - Arne Dahl

oktober
11. Den sista föreläsningen - Randy Pausch
12. Efterskalv - Arne Dahl
13. Himmelsöga - Arne Dahl

4 kommentarer:

Helena sa...

Det var raskt jobbat! Redan en bok på listan. Tyckte du om boken? Själv hoppas jag hinna läsa ut Flickan från ovan, av A. Sebold, idag. Jag skulle också vilja ha en bok på 2010-listan redan dag 1. Jag passar på att önska dig ett riktigt fint 2010.

Lyrans Noblesser sa...

Jag ska också göra ett sån't här inlägg. Fast jag har inte läst ut något ännu. God fortsättning!

Snöfrid sa...

Ja, det var verkligen snabbt!
Har inte hunnit läsa hälften i årets första bok... men jag kan väl skylla på att jag ägnade dagen åt min gitarr då ;)

Maud/En bok om dagen sa...

Precis vad jag har gått och tänkt att jag ska göra! Så enkelt och praktiskt, jämfört med att sitta och spara om alla länkar mot slutet av året... ;-)