Ja, förra året var en katastrof när det kommer till antal lästa böcker. Men jag fortsätter ändå med en lista för 2011. Ifall det skulle bli fler lästa i år så är det enkelt att föra upp dem på listan allt eftersom. Och hoppas kan man ju alltid. :)
1. Lyckan, kärleken och meningen med livet - Elizabeth Gilbert
2. Tre sekunder - Roslund & Hellström
3. Pepparkakshuset - Carin Gerhardsen
4. Mamma, pappa, barn - Carin Gerhardsen
5. Vyssan lull - Carin Gerhardsen
6. 21:37 - Karin Alfredsson
7. Dyngkåt och hur helig som helst - Mia Skäringer
8. Fallen ängel - Becca Fitzpatrick
9. Askungar - Kristina Ohlsson
10. Kyrkogårdsboken - Neil Gaiman
11. Tusenskönor - Kristina Ohlsson
12. Änglavakter - Kristina Ohlsson
13. Föda utan rädsla
14. Niceville - Kathryn Stockett
15. Oväntat besök på Star Street - Marian Keyes
16. En sannolik historia - Karin Alvtegen
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar