Sidor

1 januari 2011

Lyckan, kärleken och meningen med livet - Elizabeth Gilbert

.
Vi skulle läsa den här boken till nästa bokträff. Men, jag fastnade inte alls för den här boken. Jag gillar första delen när hon är i Italien, det gör jag. Jag vill gärna resa tillbaka dit inom kort, så den geografiska berättelsen intresserar mig. Fast jag hittar inte alls rätt i hennes smärta, ensamhet och sökande efter sig själv och sitt välbefinnande. Delen i Indien gör mig rastlös och Indonesien... nja. Inte typen av bok som fängslar mig. Hoppas du träffar bättre.

3 kommentarer:

Boktokig Eva Boström sa...

Tyvärr var jag inte heller så dunderförtjust i denna.

Gott nytt år!

Fröken Nina sa...

Gud vad skönt! Jag trodde det var mig det var fel på som lade ifrån mig boken... ;-)

smultron sa...

Är det den där man gjort film av? med Julia Roberts? Blev lite nyfiken när jag hörde talas om den men mina läslistor är så lååånga att den inte har en chans att komma med!

God fortsättning!