Sidor

21 juni 2008

Ops, I did it

Lämnade fickluren hemma en stund för att sedan upptäcka att jag fått en påminnelse om sommarpratare... ja just det, på midsommardagen gick startskottet för den härliga somriga jingeln med efterföljande program. Och klockan hade för länge sedan passerat 13.05. Hmm. reprisen 22.05 vågade jag inte vänta på, vem vet om jag skulle lyckas hålla mig vaken. Okej om det hade varit någon mindre intressant, men Fredrik Lindström ville jag gärna höra. Så jag lyssnade på datorn i efterhand. Eftersom jag ändå satt i köket föstörde det inte den "äkta-lyssna på radio live-charmiga-känslan". Gammal härlig sommarmusik och tänkvärt bjöd han på. Speciellt det där med röststyrd telefonbokning.

Lyssna du också, Ute blåser sommarvind kunde väl inte passa bättre en dag som denna när vindarna leker å det galnaste.

Inga kommentarer: