Sidor

12 september 2009

Virkning i bilen



9 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga färger du använder! Ser ut att bli fint vad du gör.

Louise sa...

Fint!Jag stickade i bilden häromdan och det gick ju jättebra.

Sofia-Sobeide sa...

Jag brukar också virka i bilen. Fast jag har ingen fin virkad väska att ha mina garn i... Mormorsrutor är ju perfekt bil-projekt :)

H//Sofia

Vida sa...

Det ser så rogivande ut att kunna virka och ha det med sig ut i livet och virka precis när man vill.. ska försöka ta mig i kragen och åtminstone lära mig mormorsrutor.. själv sitter jag just nu och skriver på bussen mitt inne i vackra Stockholm.. men så är ju att skriva min avkoppling.. men jag skulle vilja kunna virka..

promenader på landet sa...

Vilken jättehärlig bild! Kram Maria

Sunna sa...

haha, det gäller att ta till vara på tiden

IA Nyckelpiga sa...

Hoppas att det inte var du som körde;)
Jag fixar varken virka eller läsa i bilen, tyvär.

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Massa fint! Och fina färger :D

Lady Thirty sa...

hehe, vad roligt att du virkar i bilen :D
trevlig söndag på dig!

kramelikram