Sidor

20 september 2009

Tavlan på födelsedagsbarnet ♥


Igår fyllde min käre Mikael år! Jag hade beställt en underbar tavla av Maria som bloggar på Lady Thirty, och den blev väldigt uppskattad! Framför allt av honom själv, vilket ju är roligt när man ska ge bort en överraskning. Alla tyckte att porträttserien var väldigt träffande med personliga detaljer och funderade mycket över konstnären. Jag tycker hon har en fantasiskt charmig stil, så när ni har njutit färdigt av den här bilden tycker jag ni ska surfa till henne och njuta av mer ögongodis!

8 kommentarer:

Sunna sa...

Vilken underbar ide, nu känner jag inte födelsedagsbarnet men jag gillar alltid presenter som är personliga, med en sån här present säger man så mycket mer. Jättefin

Lady Thirty sa...

åh...vad glad jag blir för de här fina orden och länkningen :)tack!
jätteskoj att födelsedagsbarnet tyckte om sin present :D

kram
Maria

Sofia-Sobeide sa...

Så häftig tavla! :)

Nej inte tröttnar vi på att kommentera fast du har ordverifiering. Det är ju så tråkigt med spam-kommentarer :(. Fast jag "peppar peppar" inte fått konstiga kommentarer på min blogg ännu.

Pekka S sa...

Supersnygg present! Förstår att Mikael gillade den!

Marie sa...

Häftig present! Det är något att tänka på till C när han fyller år.

Ninni sa...

Härlig illustration :)

Vida sa...

Underbar bild men så är ju Lady Thirty helt fantastisk. Har flera gånger skänkt bort bilder av henne och de har alltid blivit SÅ uppskattat!

Ha det gott!

Lyrans Noblesser sa...

Fin tavla! Vilket bra tips!