Sidor

13 september 2009

Välkommen Andy!


Igår åkte vi till Karlstad först och främst på kalas. Men inspirerad av Fröken Elsas Helmer och med ett trängande behov att få någon slags ordning på alla mina utspridda WIP:s, så snabbsprang vi först igenom IKEA för att få med oss hurtsen Andy hem. Den är helt otroligt bra, de tre lådorna är djupa och har plats för både garn och tillbehör. Nu är varenda armstöd på sofforna här hemma tomt. Och matsalsbordet. Och soffbordet. Och dessutom har den små fina hjul, så att jag kan lätt dra med den precis där jag behöver den. Men mest kommer den säkert att stå bredvid min plats i soffan. Jag är superglad!

5 kommentarer:

Ellinor sa...

jag vill också ha en Andy!!

Sofia-Sobeide sa...

Oj en sån skulle jag också behöva! Det börjar bli för mycket garn för mina förvaringslådor... Man måste ju passa på och köpa då man springer på billigt garn och sen blir det ju så mycke garn hemma. :)

H//Sofia

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Vad fin! Och skönt att få undan allt och samla det på samma ställe. Jag har mitt pyssel utspritt över ungefär hela lägenheten, liiite jobbigt är det ;)

Lisa sa...

Det är ju så roligt detta, för jag kan verkligen ingenting om vare sig virkning eller någon annan typ av hantverkspyssel. Men likväl blir jag varje gång lika inspirerad när du visar dina alltid lika fina bilder. Jag vill också ha en hurts med virkprylar ju - trots att jag inte ens äger en virknål (heter det ens så?). Jaja, vad jag vill säga än en gång är att din blogg är en ögonfröjd :-)

Anna sa...

Hur bra var inte den då.... nu vill jag också ha en. Måste nog åka och köpa en med en gång ;)