Sidor

10 september 2009

Hemslöjden - my second home?

Jag skulle kunna vara där inne hur länge som helst. Jag skulle vilja köpa hur mycket som helst också, men till och med jag inser att jag behöver börja använda det jag har först... Idag blev det ändå lite pyssel till min hemliga vän (ska posta kuvertet alldeles snart), ett garnnystan som påminnelse till kommande projekt, samt mönster, stickor och garn till mitt stickprojekt nummer två någonsin. Det börjar bli kallt på vårt golv... Projektet ska jag börja på på måndag, när mamma och jag ska på Stickcafé! Yej! :)

6 kommentarer:

Louise sa...

Jag vill också köpa allt garn i världen och virka allt som går att virka. Man får försöka kontrollera sig så det inte gå över styr. Svårt det där. :)

Sofia-Sobeide sa...

Jag har nog samlat på mig alldelse för mycket material både tyg och garn :|... igår vann jag tre tyg på auktion också.. :D nåja jag ska låta bli att gå in iaffärer som säljer tyg eller garn på en tid nu så kanske lagret hinner bli lite mindre :)

Kram
Sofia

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Vilken kul blogg du har :) Superfina saker du gör! Hit kommer jag gärna förbi igen :D

Ellinor sa...

Man blir gärna lite lätt besatt av allt som är bra att ha! Det blir snart syfestival på ett ställe i vår stad, detta ska bli så skoj. Det var nog allt möjligt i hantverksväg...kan nog bli dyrt ;-)

Sunna sa...

Du kommer klara ditt projekt med glans och skulle det bli bekymmer så hör bara av dig, vad har du för skostl? Törs du lämna din adress till mig kan du väl maila den med skostl. Hemlisar på gång

fröken pony sa...

Älskar min lilla snigelkompis, kunde bara inte behålla honom.. :/ Vad roligt att ha ett nytt projekt!