Sidor

27 september 2009

Bokmässan

Roligt: Att Lyran tog initiativ till att träffas en stund.
Inköp: En bok, Roliga handstilar av Emilia Åman, som jag hittade i en av de minsta, undanskuffade montrarna. Nu har jag inspirerats att sluta slarvskriva och förbättra min handstil!
Insikt 1: Att jag var mindre fascinerad över eventuella författare/kändisar i år.
Insikt 2: Att mässan fungerar oerhört bra som inspiration, men att jag hellre handlar billigare genom några klick på nätet än att trängas.


5 kommentarer:

Vida sa...

Vilket underbart omslag, man blir verkligen inspirerad. Den boken skulle jag kunna köpa bara för att jag blir glad av att se den. Ser fram emot att höra vad du tycker sen.

Ha det gott!

Liv

Sofie sa...

det verkar vara en riktigt härlig bok. Den montern missade jag helt när jag var där.

Sunna sa...

det var en riktig sötnos, och vilka möjligheter ha det bra

Catarina sa...

Oh, det är nog en bok som jag skulle kunna gilla!

Fröken Nina sa...

Stod faktiskt och höll i den här boken, men blev lite snål...