Sidor

22 augusti 2009

Loppistur



6 kommentarer:

Lobben sa...

visst är det härligt med loppis, som man kan fynda.
Fin blogg du har, du får gärna göra ett besök hos mig också.

Sofia-Sobeide sa...

Trevligt att du kikade in hos mig också :). Nej jag säljer inte mönster ännu. Det är dock min plan att under hösten skriva ner mönster till det jag virkar och sälja via bloggen och etsy, några gratis mönster har jag nog också tänkt lägga ut på bloggen. Det är ganska tidskrävande hela processen men så småningom. :)

Hälsningar
Sofia

promenader på landet sa...

Vackra bilder! Såg att vi var med i pocket och pyssel både du o jag! Kram Maria

Maja sa...

Fler än jag som inspireras av Lantliv ser jag, hihihi... Fina prylar!

Sunna sa...

vilka fynd du har gjort. det är något magiskt med loppis. jag blir besatt, känner av ett habegär hela tiden

Lady Thirty sa...

toppenfina saker du fyndat :)