Sidor

29 augusti 2008

Uggledags

Haha!
Jag som fastnat för alla ugglebokmärken som florerar på olika bloggar, tänkte att jag skulle virka själv, till första pocketboklotteriet. Men hjärnan vill mer än handen klarar av. Jag vet ju att jag inte är någon pyssel-filur, men jag önskar sååååå att tummen satt där den skulle, så man fick till det där lilla extra. .. Jag måste öva, öva och öva mer! Dessutom har jag nog för tjockt garn för att virka sådär ytsi-pytsi-litet. Vilken tur att M förbarmar sig över mina alster. :)





7 kommentarer:

Maja sa...

Men ÅÅÅÅ vad du är duktig! Den är ju himla jättesöt! Jag skulle vilja beställa tre ugglor till mina barn! Snääääällllaa!! Och nu får M faktiskt sluta upp med att lägga vantarna på alster som vi vill köpa. :o)

Dricker vin och grejar med bloggen. Snart läggdags för killarna och lilla tjejen. Går det bra om vi dyker upp på söndag en sväng? Ska flukta lite på fastigheterna där. Imorgon ska grabbarna spela hockey så då blir det fullt ös. Sen har vi lite kräftor med farmor som tack för hjälpen med alla barn under sommaren.

Ha en go fredagkväll! Hälsa din lilla familj!

Anonym sa...

Håller med Maja, verkligen supercharmig! Här samsas vinglaset med näsdukar som du vet. Há det gott!
kram

Fröken Nina sa...

Men de blev ju riktigt söta ju! :D

svartanova sa...

maja: Detsamma! Vi hörs på söndag!

annika: Tack! Jag hoppas VERKLIGEN att du blir av med din förkylning snart. Energin går åt ändå så här i uppstartstider. Kram

fröken nina: Tack... ;)

snöstjärna sa...

Gud vilken söt! Äääääälskar ugglor!

Catarina sa...

Den är ju supersöt och charmig med egen personlighet!

svartanova sa...

snöstjärna och catarina:
Tack! Det värmer. :)