Sidor

20 augusti 2008

Dags att buzza hundfoder

Mitt andra uppdrag som Buzzador innebär att Nova och hundar till mina bekanta får prova det nya hundfodret Better by Nature och Dentastix från Pedigree. Jag måste säga att jag gillar att de satsar på torrfoder utan tillsatser eller konstgjorda färgämnen, med fullkorn, linfrön, äpplen, majs och morötter. Dentastixen har jag prövat förut och är ett bra komplement till tandborstning.

Nova tyckte att paketet doftade gott redan innan jag öppnade det och tuggade sedan med glatt mod i sig en hel portion (även om det är oj så hårt att tugga sönder bitarna med hennes små tänder). Det är ju ett gott betyg! Återstår att se vad andra hundar, hussar och mattar tycker om det.



1 kommentar:

Maja sa...

Men jisses, hon är ju bara för söt den där lilla!