Sidor

23 december 2009

Jag kunde inte låta bli

Efter att ha läst olika tips om julklappspocket var jag bara tvungen att beställa några till mig själv:
Boktjuven läste jag ju förra året, men det är en bok som jag gärna vill äga. Kära Syster och En vampyrs bekännelse rekommenderades i någon söndagsbilaga, Donna Tartt vet jag egentligen inte om jag vill läsa, men efter att motvilligt ha läst Fördjupade studier i katastroffysik, som ju av vissa jämfördes med Den hemliga historien, så kanske jag borde pröva att läsa någon gång... Vem vill bli miljardär dök innan den blev Oscarsbelönad upp i pocketlotteriet, så den fick också följa med i paketet.

1 kommentar:

Lisa sa...

Ska du läsa Donna Tartt så läs Den lille vännen..!! Jag har läst ca 1/3 av Den hemliga historien av densamme och tycker nog att Den lille vännen var snäppet vassare (och så läste jag ju ut den..) Men det ena behöver ju inte utesluta det andra iochförsig :)