Sidor

6 maj 2009

Sista pocket & trix

Idag låg en grön M-påse på diskbänken när jag kom hem från jobbet. Jag vill verkligen berömma min hemliga bokvän, för hon har agerat rutinerat och varit supersnabb med att få iväg sina paket, jag har aldrig behövt väääänta på dem. Den här gången var det verkligen fullproppat, hon är verkligen en föredömlig trixare, och vilken fantasi! Hela paketet doftade fantastiskt av vattenmelon när jag öppnade, och det var fyllt av rosa saker. Hur stor chans är det att man får en rosa smörkniv, (som man själv letat efter med ljus och lykta men inte lyckats), i ett pocketutbyte? Underbart! Två pocketböcker, böcker att lyssna på, Hello Kitty-tatueringar, supergod choklad, tuggummi med smak av watermelon, spicemix, två jättefina hjärt-hängen och ett handskrivet brev.

Hur ska man kunna tacka tillräckligt? Jag är inte alls säker på vem du är, men jag ska se om jag kan försöka gissa.
Stort tack för att du har skickat så mycket glädje till min postlåda under våren!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Vad roligt att du gillade det sista paketet också =) Den rosa smörkniven hittade jag på Lagerhaus, de har en hel köksserie i massa roliga färger just nu.

Har du nån gissning om vem jag är då?

//Hemliga bokvännen

Maud/En bok om dagen sa...

Vilket fantastiskt frestande paket! Snyggt jobbat, hemliga bokvännen! ;-)

enAnnan sa...

Åh vilket fint och packat paket :)