Sidor

20 juli 2009

Jag vann, jag vann, vad roligt!

För oss som har kriminalromaner nära hjärtat så är den fantastiskt inspirerande bloggen Deckarhuset en riktig godbit. De har en sommartävling där man kan fota den kriminalroman man läser för tillfället. De drar vinnare varje måndag. Jag skickade in min bild och idag var det jag som vann! Vilken lycka! Om ni vill se bilden finns den här. Man kan fastna länge på deras sida och läsa om recensioner, författarintervjuer och andra roliga inlägg. Klicka er dit!

7 kommentarer:

Johanna sa...

Grattis! Vad skoj!

Sunna sa...

Vad kul grattis och tack för bloggtipset, jättebra sida

Lady Thirty sa...

grattis grattis :D

Maud/En bok om dagen sa...

Kul! Och grattis! ;-)

Sara sa...

Nämen, vad roligt!! Grattis grattis :D

Mikaela Stigsdotter-Larsson sa...

Jättegrattis!

Ja, cykelsemester ska bi helt fantastiskt härligt. Hoppas det blir lite schyst väder också.
Och hoppas jag får lite lsät. Ska fylla på min ipod ordentligt.

Kram!

Maja sa...

Grattis!