Sidor

10 juni 2009

Nu tar bokbussen semester...


...så jag passade på att låna böcker inför sommaren. Äntligen tid och ork för läsning!
Den uppmärksamma noterar säkert att tre av böckerna lånades redan förra gången. Var lite väl optimistiskt av mig att tro att jag skulle hinna läsa dem under den sista månaden av terminen.
Jag ser så mycket fram emot att läsa både låneböcker och beta av bland olästa pocketböcker i hyllan. Många bloggar skriver om sina läslistor inför sommaren, men jag har så många böcker att välja på att jag inte vågar gissa vilka det blir. Hoppas bara på många, många.

1 kommentar:

IA Nyckelpiga sa...

Gillar din blogg, kul med nya boktips. Dá jag är lángt frán Sverige hänger jag inte riktigt med i svángarna vad det gäller nya författare men brukar ha en láng lista pa böcker jag vill ha med mej hit efter semestern.