Sidor

4 mars 2009

Snabb hemlig bokvän!

Det märks att min hemliga bokvän har rutin på det här med pocketbyten, för redan idag fick jag mitt första Pocket & Trix-paket! Vilken underbar känsla! Jag rev upp paketet, och blev glatt överraskad! M-påsen var fylld med roligheter. Min vän har varit väldigt uppmärksam på detaljer och jag blev speciellt glad för att det låg ett handskrivet kort med!
Innehållet var boken För sina synders skull av Julie Parsons. Den är en helt ny bekantskap för mig, men kriminalroman - me like. ;) Ser verkligen fram emot att läsa den. Paketet innehöll också mörk choklad, nagellack :), nagelfil, en tialott en liten söt garnrulle, Mark Levengoods Sucka mitt hjärta, men brist dock ej som ljudbok och ett väldigt vackert armband som min vän själv hade gjort.

Tusen tack för ditt fina paket! Jag hoppas verkligen att du har en hemlig vän som glädjer dig lika mycket som du har glatt mig!

3 kommentarer:

Lyrans Noblesser sa...

Så mycket fint! Nu ångrar jag allt att jag avstod från att vara med denna gång...

Anonym sa...

Vad roligt att du tyckte om paketet =)
Vi hörs igen om en månad.

//Hemlig bokvän

Maud/En bok om dagen sa...

Så mycket roligheter i ett svep! Toppenkul! ;-)