Sidor

7 mars 2009

Därför tittar ni in hos mig

Tack för att så många av er svarade på undersökningen! Nyfikenheten är stillad. Nu vet jag att majoriteten av er läser min blogg för att jag skriver om böcker, en mindre men ändå betydlig del av de svarande för att ni är mina bekanta, och en liten grupp som dessutom är intresserade av virkning.

Från att ha varit en personlig blogg så har en stund på jorden nog till slut samlat sig kring böcker, lite virkning, och mer sällan annat. Det känns skönt tycker jag. Jag läste igår i Svensk Bokhandel om bokbloggar.nu. Visst gav det en jättestor skjuts i läsarantalet att vara med där, men jag kände mig allt för låst när jag var tvungen att enbart skriva om böcker, så jag ångrade mig och klev ur. Kul att så många av er läser vidare, trots att jag blandar!

Inga kommentarer: