Sidor

15 juli 2008

En liten utmaning...

Jag har blivit utmanad av Sara:

Regler:
-Posta reglerna först.
- Svara på alla frågor.
- Skicka vidare utmaningen till 6 andra bloggare.
- När du postat dina svar, berätta det för den som utmanade dig!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag:
1. Tvätta saltindränkta bad-/kläder + packa upp resväskor
2. Ge min förvirrade hund massor av tid. (Vi försvann och hon fick gå och undra och längta i en hel LÅNG vecka...
3. Lyssna på Lisa Miskovskys nya skiva som ramlat ner i min brevlåda
4. Läsa post, mail och tidningar (hur mycket post kan man egentligen få på en vecka ?)
5. Äta hemkomstmiddag med föräldrar och svärföräldrar.


Vad gjorde du för 10 år sedan?
Hmm. 1998 på sommaren... Hade sommarlov från gymnasiet men jobbade och umgicks med kompisar.

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Betala av skulder.
2. Jobba mindre.
3. Köpa ett hus.
4. Hjälpa mina nära och kära att förverkliga drömmar.
5. Skänka till hjälporganisationer.

Personer du vill veta mer om:
Jag håller med alla föregående om att det vore roligt att få veta mer om alla "tysta"bloggläsare.

Jag skickar vidare utmaningen till:
Alla som läser och vill anta den! :)

4 kommentarer:

Sara sa...

Kul att du antog utmaningen :)

Lyrans Noblesser sa...

Lite off topic, men jag måste få fråga om din bild i headern. har du ritat den själv?

svartanova sa...

Sara: Självklart! :)

Lyran: Bilden är inte gjord av mig... Den fantastiske konstnären är min svåger och heter Pekka. :) Han finns på bloggen Orsakverkan i mina bloggtips.

Jag är så nöjd med den. (Skryta kan man ju få när man inte har gjort den själv). ;)

Lyrans Noblesser sa...

Ja, den bilden är verkligen värd skryt, tycker jag :-)